THE BLOGGERS

Wednesday, January 6, 2010

uhuk!

ini ler hasilnyer bile idea terlebih bernas:






aku tak tau nak bagi markah camne:.. sedang dalam pertimbangan.

11 comments:

sI tEDI said...

ekekkeke.. 'hayah' tu mungkin khayal kot.. ekekekeke..

~** PROFFY **~ said...

kehkeh...!!
sabo je la

greenhall said...

hahaha.. aku ingat laki yg tulis, tapi rupa2nya pompuan. haha..


aku tengok tulisan budak pompuan ni sama buruk dengan tulisan cikgu dia la. =p



darjah brapa ni?

imam said...

kira ok tulisan murid ko yer..
tulisan aku lg buruk dari nie...
mmg beza anta bdk lelaki ngan pompuan..sejuk je mata tgk tulisan budak pompuan

Lya Colours said...

hahhaha gila lah
berazam nak memujuk adik tuh x tahan

Zura said...

sian dia...so tugas guru didiklah anak murid supaya x buat karangan cm tue...

ezzati said...

hehe...comel bdk2 ni

[asam]pedas said...

tedi: wakakaka aku yang khayal bace karangan dier

proffy: memang kene banyak sabo..

greenhall: kuang asam ko ek! tulisan cikgu ni cantik tang nombor jerk! darjah????

imam: ade gak tulisan budak pempuan yang same cam laki.. but mostly jumpe seperti yang imam perkatekan..

lya: azam gak tu kan..lepas sakat, pujuk le..

zura: YUP! ITU YANG SEMEMANG AKAN BERLAKU

ezzati: sesungguhnye budak ni tak comel..da omo 14thn!!

greenhall said...

op,ko ngajo skola menengah upanya...



ho,perasan btl ko.. lawa lagi tulisan aku. haha

*org gila xkan ngaku yg dia tu gila. .

[asam]pedas said...

huish! ko ni tak tgk lagi tulisan bergaye aku~~

greenhall said...

boleh caya ke? haha. ok la, aku caya.


nanti ko tulis something, scan, then post la kt cni.. aku nak jadi juri. =p