THE BLOGGERS

Tuesday, January 26, 2010

bertanggungjawab

huh!
tak boleh tengok kesenangan aku berlipat ganda:..
 
mesti ade yang iri hati dan akan membebankan bahu aku dengan pikulan tugas yang sepatutnyer dilakukan oleh mereka:..
mereka cemburu iri hati!
mereka dengki!
mereka hanya mahukan kesenangan mereka!

dan aku gov servant yang patuh, mentaaati arahan mereka~
huhuhu






notaUNTUKdirisendiri: tolong menolong amalan mulia:.. aku la yang mulia! hahaha terkesan gak pertolongan nih~
& aku dikategorikan sebagai bertanggungjawab:..

BETUL KAN??

5 comments:

greenhall said...

ko ni buat keja xikhlas la.. kalo koikhlas, mesti ko xkan cite kat sini. hahaha...


aku tau ko rajin puan bija. jgn risau. tiap amalan mulia pasti akan dibalas dgn ganjaran yang berlipat ganda..

erk.. tlg korek idong aku boleh? =X

Cik Biol said...

bagus2 hehe

Lya Colours said...

alah mmg ramai golongan cemburu2 ni
kat opis sy pon mcm tuh
x bleh la aku nk berkebun jap kat farmville
tiba2 kene panggil potostet
padahal potostet sekeping dua je
bukan susah pon
taguneeeeeeeeeeeeeeee

hans said...

itula pasal
dkt mana2 mesti ada macam tu

[asam]pedas said...

greenhall: giler ah ko kate aku tak ekhlas! sebab ikhlas la aku jadi begini~ aku teraniaya~~~ sob sob sob

cikbiol: bagus ker?

lya: huh! lain kali jangan potostat kan tau!

hans: memang! tapi janganla kiter plak masuk port~

*** biar orang buat kite, jangan kite buat orang~

upinipin: pahala nak buat ape opah?
opah: untuk masok sorga laaaa...