THE BLOGGERS

Tuesday, January 26, 2010

misteri kehilangan yang busuk

hmmm sabtu lepas aku kemas rumah...
kebetulan bantal busuk kepunyaan adik aku terpampang depan mate aku sekali baunyer menusuk hidung aku:..
tanpe berfikir panjang, aku campak masukkan dalam bilik kepunyaan dier:..
[dengan gaya seperti bantal busuk itu najis mungallazah..muahaha sorry 2 say]

hari ahad dier balik, dier tanyer mane bantal dier:..
aku cakap aku dah campak dalam bilik dier:...
[korang pon tau kan??] 
habis serumah dah carik, takde:..
sungguh! kami tak jumpe bantal yang menusuk baunyer tuh!!

masuk bilik A, kuar bilik B:..
masuk bilik C, kuar bilik D:..
masuk bilik bos...mustahil!
masuk bilik hujung...tak mungkin!
bawah katil, dalam kotak, stor kudut, dalam almari, dalam laci, etc

even dekat mr. tan das pon kitorang dah tanyer...
still tak jumpe dan tak dapat dikesan baunyer:..

aku rase ade benda dah tutup mate kami untuk jumpe balik dengan bantal busuk kepunyaan dier tuh:..
aku memang alhamdulillah lega giler bantal tu hilang coz aku takkan terhidu lagi bau bantal yang mungkin da 10thn usianya!!!

1 lagi, nasib aku baik coz dier da stanby awal2 bantal wangi=bantal busuk baru:..
so, perasaan bersalah tu langsung tak terkesan..tapi perasaan bangga ade coz aku yang berjaya buat dier tuka bantal yang dah tak tau aku nak describe camne!




notaUNTUKdirisendiri: ex-hard disk aku ntah kemane gak~ uhuk! moralnyer, aku pelupe..kene kurangkan makan asam pedas kepala ikan~ sob sob sob tambahan pule umur yang hampir dengan 30-an nih~

5 comments:

greenhall said...

kecoh r ko.. bantal busuk org lain ko sibuk nak hebohkan!

kalo ko berani, cite r pasal bantal busuk ko sendiri! haha..

mesti dah dekat 30 tahun ko xbasuh kan?

eeeiiiyyyaaaakkkkkkkk!!!

[asam]pedas said...

ngok ngek! aku xde benda2 busuk!!!!!

greenhall said...

erk.. taik ko wangi ke? haha.. mesti ko penah cium kan? kalo x, mana ko tau dia xbusuk.. =p

zaradgreat said...

hahaahahaha
padan muka dia!
klo jmpe ko buang je!

zaradgreat said...

hhaahhhaa
nanti ko buang bantal baru dia weh