THE BLOGGERS

Sunday, January 17, 2010

ade ke patut?!

aku ade soalan untuk mainan minda korang~
try la:..

  1. Ade sorang makcik tahan teksi, pastu bayar duit dulu, driver tak nak. kenape?
  2. Ape binatang, badan kecik macam semut tapi mata besar "bulb" mentol?
  3. Ahmad bin Abu, kambing bin ape?
  4. Kapal terbang masuk gua kluar ape?
cukup ler untuk itu dahulu~
sekian, selamat mencuba berfikir dengan waras:...

4 comments:

sI tEDI said...

1. makcik tu belum nak turun teksi lg
2. semut mata mentol
3. kambing bin abu
4. out

entah apa2 jawapan aku!

greenhall said...

aku nak jawab tuk soklan no 1 dulu.


ok, makcik tu bayar pakai duit dulu, mmg la driver tu xmau. duit dulu mana laku beb! haha..

soklan no lain, bior aku pikir dulu. adios!

Zura said...

1-makcik tue tahan aje tp xnaik pun...heheh
2-semut yg matanye bengkak...hehehe
3-kambing binatang...
4-keluar paper sbb meletup dlm gua...xmuat...hehehe...

[asam]pedas said...

tedi: betul tide:.. entah ape2 jawapan ko~ hahaha anyway nice try!!

greenhall: pandainyer ko~~ [utk soalan no. 1]
nak pikir lagi~ dah! tak payah! zura da jawabkan~

zura: betol sangat no.2 - no.4