THE BLOGGERS

Monday, January 18, 2010

tajuk sendiri


[abang google bagi]

aku marah sebab diorang...
aku geram sebab diorang...
aku bengang sebab diorang...


sebab diorang tak siap keje aku!!!!
karangan pengalaman sewaktu cuti sekolah??
susah sangat ker???
bengang..bengang..bengang...


fuh~ fuh~ fuh~ sabar!!!




notaUNTUKdirisendiri: sabar separuh dari iman~ da selalu sabar iman habis ker?? ngok ngek aku kejekan bebudak tu!

9 comments:

Cik Biol said...

cekgu ekk hehe..
bese la budak2 hahaha
ps2 psp lagi mengoda wakaka

sI tEDI said...

meh lah aku tolong buatkan bagi pihak!!

janganlah bengang2!!

Q.A.S.E.H said...

kejekan jer bdk2 tuh...hahaha..penguler sgt..xtkot cikgu lgsg...ishhh3

Lya Colours said...

ajar skola rendah ke menengah ek
skola ape
melaka kan??

[asam]pedas said...

cikbiol: PSP aku best lagi~ penyepak,sepak,pelempang hahaha

tedi: bagi pihak ni yang aku tak bleh tengok!

qaseh: bebudak zaman sekarang~ aku pon susah nak cakap

lya: smk di melaka~ name skolah adelah rahsia besar~ hahaha

GhOsToNe said...

sabo2!!

jgn marah2!

IRIS said...

Ini macam kes karangan budak sekolah aje ni kak. hehe sabor na...

[asam]pedas said...

ghostone: aku memang penyabar~

iris: yerlah..kalau tak kerane depa, gaji buta la akak nih~

greenhall said...

peh! sikit punya lama ko bg, still xsiap2 lg?


lemak betul dorang...


hm, pekata ko suruh dorang lari keliling padang. kurang sikit lemak tu.