THE BLOGGERS

Friday, December 25, 2009

y? tim-kai?

kenape aku?
aku telah di tag oleh seseorang:..
terase glam la plak:.. [kunun je]

bersedia atau tidak, BALAS saja tag itu!!!

1. adakah anda rasa anda hot?
tidak! saya hanyalah hot mama!
hahahaha

2. upload gambar kesayangan anda

[BUKAN sekadar gambar hiasan]


3. kenapa anda suka gambar ini?
sebab gambar ni bermaksud "bermulanya sebuah kehidupan:.."
ahaks!


4. bila kali terakhir makan pizza?
aku assume pizza hut la ek:..
da lame la:.. 6 bulan lepas agaknyer
kesian:.. hurmmmm


5. lagu terakhir anda dengar?
zikir kat astro oasis:..
alhamdulillah:..


6. apakah yang anda buat selain selesaikan tag ini?
kelip-kelip mata, gosok-gosok mata, [mengantuk:..]
uuwwaaaaaaa:...~


7. selain nama sendiri anda suka dipanggil dengan nama anda?
soalan apakah ini?
takde plan B ke? soalan yang menimbulkan kepelikan untuk dijawab:..
cik zaradgreat, boleh tolong betulkan soalan tu tak?
erkkk!


8. tagged lagi 6
aku nak tagged:...
bley ke korang??


9. siapa no. 1 bagi awak?
bunga-bunga cinta & puteri chantek :)
ahaks!!


notaUNTUKdirisendiri: rajinnyer la aku ni:.. tak dapat disangkal lagi!

6 comments:

imam said...

rasenya tag nie tak habis lagi..ade 11 question..

[asam]pedas said...

ye ke?
uish! camne aku bley dapat yang ni jerk?? memang sengal ngok ngek zara nih!

zaradgreat said...

huh
ape aku pulak!
pegi amek soklan kat tempat lain ah
sambung tagged tuh

hahahahahahaha

hans said...

dalam banyak2 tag
tag nih paling bertahan

greenhall said...

wah! gambo kawen tu. haha...




yok dengor lagu inai di jari.

[asam]pedas said...

hans: ye ke? bertahan bape lame tuh?

greenhall: nyanyila untuk aku~ lalala