THE BLOGGERS

Monday, December 21, 2009

bosan

bosan la main game facebook tu kan??
tapi kenape ko main gak?
ntah!

11 comments:

~** PROFFY **~ said...

muahahahahahaha

aku boring gak! sebab dah kalah men poker ari tu

1 juta aku kalah.. sobbs

imam said...

jadi lah jiran aku kat farmville..hahahaha

m[i]era said...

haha
men tuk hilangkan bosan lorh

:)

@)---;---

[asam]pedas said...

proffy: wakaka ko tak pandai main gamaknyer:..

imam: bley..bagi email ko, aku add :)

miera: masalah problem nyer bosan datang bile main game tuh :)

ezzati said...

game facebook la beshhh

hans said...

hahaha
best kut main game dkt fb
tapi den dah lama xmain
takut addicted

messyremo said...

hehe...
bole kata bosan gak ler...
aku bkk fesbuk pun sbb kawan2..
dulu minat gak main,tp xde la ketagih pun..

[asam]pedas said...

ezzati: lagi best kalau hasil kutipan tu masuk bulanan bank aku:.. hahaha

hans: memule aku addicted gak, lame2 aku tanye adik aku, "ko bley tlg harvest kan tanaman aku tak?, makanan aku tu jap lagi ade lalat kang...ikan aku da bagi makan?"
tolong menolong amalan mulia :)

messyremo: memule sebab kawan gak aku main fb tu:.. pastu sebab berkebun masak ikan..sekarang da boring:.. lalala

Q.A.S.E.H said...

haha...maen masak2 kt dapor jelah..=)

greenhall said...

game! game1

[asam]pedas said...

qaseh: erk! betol tu

greenhall: huh! game lagi!