THE BLOGGERS

Thursday, December 31, 2009

akhirnyer

huh!
akhirnya aku da abis meeting dengan jayanyer:...
lalala aku dapat ngaja sesi petang...cet!
ingat aku suke ke duk tempat keje petang2??
baik aku memain dengan baby aku:..


tapi..


disebabkan aku ni kakitangan kerajaan yang mematuhi kehendak kerajaan:..
aku iye kan aje..untung2 nanti 3bulan lagi boley le aku naik ke sidang pagi:..
bosan la petang...melanggar etika waktu keje aku:..


tapi.. [lagi]


best gak aja budak kecik nih:..
memandangkan aku same besar dengan budak form 3:..
best gak sekali sekale aja budak kekecik nih!
huhu ingat lagi mase aku kat sarawak, menikus bebudak nih bile aku menyinge!
hahaha rasekan!


ah! mane2 lah aku aja kan aje:..
biarpon bukan opsyen aku, aku redha:..
kesian kat bebudak tu dapat cikgu BM [asam]pedas nih!
jangan nyesal yer orang atas!
aku akan cube sedaya upaya untuk aja BM; subjek yang ntah aku bley ke tidak aja nih!


gambatte kudasai [asam]pedas!


sekian lagi tamat

6 comments:

greenhall said...

hahahaha.. rasakan!



dah xda 'slamat pagi cikgu' pasni. tp ok la.. blh bangun lewat skit pg2.. kan?kan?kan?

actly, major ko pe? patot ko ajor ert la.. blh turunkan resepi asam podas ko tu..


slmt ngajo.. aku rindu skola beb.

Nunu Jamri said...

jgn garang2 sgt yer cikgu BM...=)

hepy new year:)

PN[asam]pedas said...

greenhall: slmt mlm cikgu! hahaha oit! bangun lewat?? cam best jer ayat tu kan?? perbuatan tu pon best gak! tak payah aku nak terkedek-kedek berlumbe-lumbe dengan anak aku:.. syukur~~~
major aku IT minor maths..hahaha pecaye tak?? sadis kan??

qaseh: tak garang~ tapi bebudak tu yang garangkan kiter jer..hahaha
hepy new year!!

greenhall said...

tapi kalo major ko it, nape blog ni pun adik ko yg tolong buatkan time awal2 ritu? hahaha..

xpa2, aku pecaya.cikgu xsuka tipu kan?

*ko dah ada personal lawyer? baik upah sorang beb! parents+students dah hardcore skarang..

PN[asam]pedas said...

coz adik aku hardcore sangat ngan blog dier..aku malas xplore plaks! suh orang ajar lagi cepat..

*cet! xpayah lawyer la..aku tak lebamkan anak orang coz aku jegil mate pon da bley menikus bebudak tuh!

myQza said...

cikgu asam pedas.. sekolah mana? bisik sket kat telinga aku..

kalau sekolah dua seisi ni.. sekolah bandau jek!! ekekekkeke