THE BLOGGERS

Wednesday, December 30, 2009

meeting eating

esok aku ade meeting
hujung2 tahun ni biaselah meeting untuk jadual kerja tahun depan
start kul 9am
rase2 korang abis kul bape nih??
ape keje yang akan aku dapat?
huh! sungguh mendebarkan.


pas 'meeting' mesti ade sesi 'eating'
semua mesti tunggu2 yang tu..
aku TIDAK AKAN sama sekali ketinggalan..
aku pon da start pk makan ape:..
hahaha

yang penting, esok aku sampai tepat pade mase and balik pon tepat pade mase:..
sebab aku tak suke buang mase lelame kat situ:..
rindu gak kat kengkawan yang lame da tak jumpe...
wait me forever k!

muax!


sekian lagi tamat~

5 comments:

greenhall said...

cikgu2 memang kuat makan! haha

erk, ko cikgu kan?





makan kasi kontrol.. jgn sampai ilang macho beb! nanti bunga2 cinta komplen..

sI tEDI said...

ya! aku juga suka makana2 selepas meeting!

ezzati said...

skrg msti tgh mkn kannnnn

[asam]pedas said...

greenhall: kuat makan tp still keep slim xpe..berani nak komplen.......unless aku mintak pendapat :P

tedi: makan lepas meetingla makanan yang sedap sbb tengah lapo!

ezzati: huish..kul 1210 tak makan lagi zati..kul 1..kejam terhadap perut ku ini..

**meeting tadi memang boring pon.benda dah tersurat pon nak ulang 2 3 kali..aku tak paham betol**

greenhall said...

queen control kah? jgn jd kuku besi beb.. haha





sebab ko xpaham la dorang duk ulang benda yg dah tersurat sampai 2, 3 kali.. cuba kalo ko paham, mesti dah xulang lg. =p