THE BLOGGERS

Friday, December 18, 2009

..:tetibe aku teringat:..

tengah aku surfing internet nih, aku jumpe kawan lame aku mase kat U dulu:..
[mestilah bukan face-2-face kan:..]
aku pon add la dier as a friend:..


kitorang nih kalau nak ikutkan banyak sangat kenangan yang tak dapat dilupekan:...
dari jatuh bas, berebut naik bas, masuk class lambat, meniru [dengan bijak] mase exam:.. banyak sangat sampai aku tak tau nak cerite yang mane satu:..
4tahun sebilik, sebelah bilik semua dah rase:..
sekatil je belom sebab takkan muat! hehehek
[sorry kak, harap maklom:.. ngeh ngeh ngeh]


tapi ade 1 je kenangan yang aku dengan dier lalui paling kelakar and aku mesti teringat kalau pegi bazar ramadhan:..
kisah tu mase kitorang final year kat U; petang; di bazar ramadhan:..
mase tu orang punye la sesak:..
semua student jer:..
penjual jer orang luar sebab bazar dalam campus:..
ade gakla sket2 orang luar:..


mase kitorang sampai tu, kitorang pon tak leh jalan pegang tangan:..
[aku dengan dier cam adik and kakak, takut hilang, nanti aku nangis :P hehehek]
jalan la cam orang beratur nak masuk kelas:..


mase jalan tu depan kitorang ade sorang pempuan india yang tak ikat rambutnye yang panjang lagi mengurai tu:.. [lupe agaknyer nak ikat]
dalam orang bersesak tu, ade sorang mamat ni datang dari arah bertentangan:..
tetibe angin bertiup boleh tahan kuatla:..
maka terjadilah insiden yang tak diingini di depan mate kami:..
"oit! rambut tu tak boleh ikat ker??!"
sambil menguis/mengelap mulutnyer yang termasuk rambut pempuan india tadi.
pempuan india tadi buat dekkkk jer jalan tanpa mempedulikan kate2 mamat kesian tu:..
dah la puase:... huhuhu
kami yang tengok tu tercengang dan terketawa dengan kuatnyer:..


hahaha
aku ingat sampai hari nih:..
kalau pegi bazar, pastikan anda menutup mulut anda:..


sekian lagi tamat~

12 comments:

nabilah_2908 said...

hye..slm maal hijrah buat kamu... :)
thnks cz sudi tingglkn komen..:)

greenhall said...

salam maal hijrah!!




ok pe telan minyak bijan sekali sekala. hahhaa

PN[asam]pedas said...

nabilah: tq sudi lawat blog tak indah ni :)

greenhall: salam maal hijrah! hahaha minyak bijan banyak khasiat ker?? wakaka

hans said...

hahahaha
batal puasa kalau dia tertelan rambut india tu

salam maal hijrah dan selamat berazam baru

chokio_nia said...

hahaha..kesian gle..agak2 rase minyak klape tak??haha

PN[asam]pedas said...

hans: 'ter:..' mestila tak batal:.. tak sengaje kan?? hahaha salam maal hijrah!

chokio: memang kesian.. hahaha asalkan bukan minyak gamat dah le:..

Little_Humaira said...

hye!!
thanx coz sudi singgah blog che nisa!!
^_^

Cik Cookie said...

yewwwww....
CC kompem muntah hijau

PN[asam]pedas said...

humaira: same2 kaseh!

CC: haha kalau aku, lame dah ku tangankan rambut dier :P wakaka

Zura Tahir said...

hahaha...kelakarnye cite...sepatutnye potong terus je rambut india tue...

ezzati said...

hikhik..kesian2

PN[asam]pedas said...

zura: betol tu..

ezzati: ahaks! dah le pose..