THE BLOGGERS

Thursday, December 17, 2009

::no n3::

aku tak tau pon ade lawan bola malam ni:.. abang aku balik, buka tv da start da:.. anak dier asyik bising "tv lain...tv lain:.." pelik gak aku sebab kat rumah atok dier nih satu tv jer ade:.. camne nak ade tv lain:.. kalu channel lain aku pahamlah:.. hahaha pada muke:..

first time dalam sejarah hidup aku nih aku tengok bola sepak Malaysia vs Vietnam:.. sebelum yakin ade gol kemenangan untuk Malaysia, takut gak nak target Malaysia menang sebab adelah lebih sikit game malam ni cam slow:.. [aku bukan suke bola sepak pon:.. tapi kalau dah serumah ni tengok, aku pon tertariklah:.. yang sedihnyer mulut aku ni lebih banyak cakap daripada pengulas tuh:.. wakaka sorry la kepada yang berkenaan:.. saat-saat genting cam tu biaselah kan:..]
tapi:.. korang perasan tak cara bola tuh masuk gol cam pemain Vietnam telah meredhakan aje:.. berkat aku yang tengok bola kot:...


[yang ni je sebenarnye aku nak tengok:.. wakaka:..]
[benda-benda indah dalam dunia ni tak salah kiter tengok:..]
astaghfirullah:..................


anyway congrats and cayalah! kepada pasukan bola sepak Malaysia yang da bagi hujan [kemarau emas Malaysia dalam bolasa sepak berakhir] pada peminat-peminat  bola sepak Malaysia semua:.. semoga kejayaan ni akan berpanjangan dan bukan lagi sekadar jaguh kampung:.. rentikan le kalau rase nak berehat bersenang-senang dengan kemenangan yang satu tuh:.. bawak le beringat, hidup cam roda, ade mase kiter diatas, ade mase kiter dibawah:.. bile da pandang langit, rumput di bumi jangan dilupakan [korang main bola mestilah tengok rumput kan?? karut jer n3 nih!]

TAHNIAH!

aku tak lupe baca doa akhir dan awal tahun [bapak aku baca, aku join amin jer:..] semoga semuanya akan lebih baik di tahun baru] ape azam tahun baru korang?? azam tahun baru aku nak jadi muslimah solehah yang taat pada "bunga-bunga cinta" aku dan suruhanNya:.. kalau nak senarai sampai esok pon aku tak abis menaip.

sekian lagi tamat~

3 comments:

Cik Cookie said...

Cik Cookie pun mcm kamu "tertengok" sebab xde cita lain dah nak tgk.

myQza said...

he he he.. aku tgk gitu2 jek

PN[asam]pedas said...

CC: alhamdulillah ade gak orang cam aku :)

tedi: aku tengok sungguh2 keindahan tu :P