THE BLOGGERS

Monday, December 28, 2009

in n3 mengarut!

hari ni hari isnin
ramai tak suke isnin
sebab isnin hari yang panjang
aku penah dengar motto everyday is Monday
adil ke??

aku pon tak suke isnin
sebab sebelum isnin hari ahad
ahad hari yang indah untuk rehat
aku pon kurang senang dengan ahad sebab aku rase hari yang pendek
yerlah ejaan ahad dengan isnin pon panjang isnin lagi kan:..
aku suke hari sabtu
sebab sabtu mule cuti lepas jumaat hari bekerja
tapi aku lagi suke kalau cuti isnin selasa rabu khamis jumaat bley sambung sabtu ahad
hahaha


blah la!
tunggu cuti skolah lagi la:..

sekian lagi tamat~

5 comments:

ezzati said...

x suke..x buat keje pon arini..hehe

greenhall said...

cuti hari jumaat paling best..



coz malam jumaat ddah buat keja sampai penat!

Zura Tahir said...

klau cm tue bek xyah keje...hahahha...suke ari jumaat sbb hari mulia... :)

PN[asam]pedas said...

ezzati: laa kenape tak bawak bantal jerk?? wakaka

greenhall: gilak!

zura: erk! keje ar..ikhlas tau......

adie said...

suka cuti pada ari jumaat dan senin.dpt 4 hari coti.hehe