THE BLOGGERS

Tuesday, February 23, 2010

aku wanita

tadi ade dengar berita..
cuepacs bimbang ramai ketua dari kalangan wanita
[lebih kurang cenggitu la tajuknyer...]

aku tak sokong...
pada aku:
wanita mudah terpengaruh bile buat keputusan...
wanita mudah mengikut emosi perasaan apabila buat keputusan berurusan...
wanita sangat mudah CEREWET...

huhu korang rase camne?
wanita patut dipersalahkan atas keTAKberadaan orang lelaki yang berkebolehan??

wahai sang lelaki... bangunlah!
tonjolkan dirimu sebagai seorang pemimpin yang digembar gemburkan sebagai pemimpin yang adil dan tidak mudah mengikut perasaan TAPI mudah ikut suapan~
eh ye ker? erk..tidak! tidak!

notaUNTUKdirisendiri: aku wanita gak...tapi aku lebih suka di ketuai oleh seorang lelaki~

3 comments:

greenhall said...

lelaki pun manusia baisa gak beb.





tapi bagus la ko bukan sorang wanita yg typikal mcm wanita pada zaman skrg ni.

aku akui, wanita pun hebat. wanita boleh buat mcm2.. tapi kot mana pun, wanita still xboleh duk atas gak.

bukan nak diskriminasi, tapi tu hakikat. raeson dia, mcm ko kata tadi la.

Lya Colours said...

ahaks saya sokong yg tang mudah ikut suapan itew !!

[ a D D y h A I K A L ] said...

sebab tula zaman jahiliyah dibunuh anak pompuan..



xdela..


ni en3 sbb dgr hotfm ni..


sebenarnya semua ni berlaku bila sistem sekular menular dalam sistem pentadbiran di tanah melayu ni...
KESAMARATAAN yang di minta oleh sesetengah wanita yang dihasut oleh kumpulan2 yang berselindung di sebalik gerakan FREEMASON..
sebab KESAMARATAAN HAK tu adalah senjata mereka..
WANITA pun senjata mereka..

dan masa wa dengar hot fm semalam pun..
wa dah nampak dengan terang-terangan..
gadis/wanita/perempuan atidak dapat membuat keputusan dengan baik kerana..


nak kuar lintas jalan ngan kereta pun teragak-agak..
nak tunggu kosong baru jalan..



dan pasal suapan tu..
dunia yang sedang tersasar ni..
yang meminta kita betulkan ni..
yang menjadikkan manusia melupakan hukum hakam..
belasah je amik yang haram..
yang penting anak bini kenyang kat umah..
mintak melancong..
makan kfc..
siapa yang mintak..
bapak ke?