THE BLOGGERS

Monday, February 1, 2010

misteri kehilanganNYA

uiks!
aku pening nih!
register book untuk kelas aku da tak de di tempat kediamannyer~
korang rase....
mangkuks mane la amik without my permission nih hah?
memo pun takdak!
seminggu lepas aku tak isi kehadiran 'anak2' aku tuh!

tunggu lagi 2 hari...
kalau takdak gak, aku & kengkawan kene usaha buat semula~

giler bley jadik!
coz aku da pening dengan data...kene tambah pening dengan data dalam rekod tu
yang da siap sebulan dulu~

kesian tak kat aku??
salah kah aku?

PERHATIAN!
Kepada sesiapa yang TERambil atau MENGambil
register kelas 1**2, 1**3 dan 2**2, sila pulang di pejabat
SEGERA!

begitulah lebih kurang bunyi memo aku
kepada sesiapa yang berkenaan~
bukan aku sorang tau bernasib malang tuh!
ade geng lagi 2 orang~
baguih betoi mangkuks tuh!
coz
tak biarkan aku kesorangan dalam kekeliruan dan kegabraan
[bahasa apekah ini? ish!]

en.bunga-bunga cinta kate: sabarla sayang~
tapi aku da tak bley sabar coz ini melibatkan hasil usaha aku!
yang bersalah tetap bersalah dan akan aku bawa ke muka pengadilan kerana mencurik!

3 comments:

Lya Colours said...

haaa
sekolah sgb ek??

[asam]pedas said...

uiks! takalh....

sekolah secret...
muahaha

greenhall said...

jom aku bawak jumpa belalang. tgk dalam mangkuk dah blh nampak beb!