THE BLOGGERS

Tuesday, February 2, 2010

aku suke

aku suke ini
tapi dear tak suke itu
aku rase cantik dan senang bile pakai ini
tapi dear kate lagi cantik aku pakai secara tradisional


huhu susah nak senangkan hati dear
aku nak jugak!

korang suker tak yang ini??

6 comments:

Cik Biol said...

ooo ingat mende td

zaradgreat said...

tak suka!
pakai macam biase je!

macam orang i**** je aaaaaaaaaa..
baek pakai biase je

Lya Colours said...

suka2
cantik
tapi muka sy x seswai la pakai tudung ni
muka talamm
huhu

greenhall said...

ooo.. trend skrg.
tapi takot indon tuduh kita tiru budaya dorang lak nanti.

hm, pakai mcm biasa je la. then tmbah songkok sebijik. ok gak tu..

mcm al-jawahir. stylo beb!

greenhall said...

erk.. mcm zila jalil kot sebebnarnya.
bkn al-jawahir.

[asam]pedas said...

cikbiol: itulah dier

lya: nak tunggu sesuai sampai bile pon xdapat pakai...

zaradgreat: alah...mcm jerk..bukan betol

greenhall: alah! ok wat cam zila jalil ke jawahir ker...cun kot~ hahahaha