THE BLOGGERS

Friday, February 19, 2010

cuti yang menggembirakan

huish!
malam tadi 1st time aku tengok citer
halimah jongang..
ntah ape2 la citer tu..kesian la orang jongang...
mesej kat situ sebenarnyer:

orang jongang pon ade hati perasaan

tapi kenape ade lagu halimah jongang?
salah ke orang jongang?
ape perasaan orang jongang bile ade lagu and citer tu plak?

korang suke sangat ke halimah jongang tu?
lain orang lain pendapat...

aku tak menyalahkan kewujudan citer tu coz itu mungkin
pengalaman si penulis...aku no komen~ just
tak berape kene dengan jiwa aku yang tenteram nih
korang kate camne??

4 comments:

greenhall said...

dgn kewujudan cite tu, geng2 jongang akan rasa bangga kerana masyarakat sedar akan kewujudan dorang. haha..


tapi sebagai seorang yg jongang, aku juga tak dapat lari dari rasa terhina dan kecil hati. ishishish..


jongang itu unik beb. kan?

Lya Colours said...

saya x tgk pon cerita tuh
sbb saya tunggu cerita selepas cerita halimah jongang
sepah lalalitamplom
hehe

hans said...

aku suka lagu dia
sebab muzik dia rancak
tapi kalau bagi orang jongang kesian pada mereka
mesti terasa kan

[asam]pedas said...

greenhall: hmm unik..kuasa Allah yang menjadikan setiap manusia berlainan dan berkeistimewaan~ wacehhh

lya: hahaha minat tul dengan lawak2 ni yer??

hans: hmm orang yang nyanyi tu jongang tak?