THE BLOGGERS

Wednesday, June 9, 2010

Yang Sebenarnya!

Yang sebenarnya aku sungguhla tiada masa untuk update entri..

maaf semua... mulai sekarang aku akan adekan jugak mase untuk

update entri ni...dan dalam entri ini akan ku selitkan gambar 2

insan tersayang dalam duniaku..

ini dia!!

tadaaaa!

inilah dua orang kekasih dan cinta hati aku...

sorang raja dan sorang puteri..

My life will empty without them~

7 comments:

sI tEDI said...

silalah rajin2kan diri cikgu!!!

hans said...

yeah
betul kata tedi tu
rajin2 kan diri
hehehe
comel baby

[asam]pedas said...

rajin dah skarang ni..

Lya Colours said...

oit cik asam podeh !!!
mmg mcm chipsmore la hang ni
huhuhuhu

eh gmbr tuan tanah mane
nk gak kenal2
hehe
mana la tau pasni t'jumpa kat tesco ke leh salam2 mintak otograp
hehehe

[asam]pedas said...

lya: hey.. ini bukan chipsmore..
tapi dah mcm kueh tat..time raye jerk ade kat rumah setiap orang..hehehe

wah! tuan tanah tak bley glam..hahaha tu lah nanti penat nak layan otograp..hahaha

Zura said...

kekdg nie rajin kena paksa klau x, bakal xmenjadi satu keje pun...

[asam]pedas said...

hahaha betul tu zura...adoi ai..