THE BLOGGERS

Saturday, June 12, 2010

Akhirnya

Alhamdulillah...akhirnya aku dapat habiskan tanda kertas 2 BM tingkatan 1

ade lagi 2 kelas untuk tingkatan 2

aduh...ape nak jadi nih?

asal aku nak tanda ade gangguan..tu yang tak syok nak menanda

gangguan NGANTUK lagi aku tak bley lawan...

kertas objektif nasib baik ade insan mulia nak tolong tandakan... lega~

harini adalah hari yang penat untuk aku.. letih giler

tapi tak tau aku letih sebab ape..

korang pernah tak rase letih..pastu tak tau sebab ape letih??

pastu ade tak pk yang bile kite banyak rehat lagi letih??



notaUNTUKdirisendiri: sila siapkan menanda sebelom ditanda.. chiayok!

4 comments:

cHeRyNa PiReS said...

mungkin masa tanda kertas tuh dok berfikir. letih berfikir kot?

[asam]pedas said...

itu menjadi satu kemungkinan jugak tu~ ape nak buat..da tugas~

greenhall said...

ko ni mcm lembu lak; 'ditanda' bagai eh. haha..

pulun beb, cuti dah nak habis ni. erk..

hans said...

owh
kadang2 pernah
letih tapi tak tahu sebab apa
tap lepas rest kejap okay la balik