THE BLOGGERS

Friday, June 11, 2010

Hancur semuanya

Mengajar sudah..
Exam pun sudah...
Penggal pertama pon berlalu sudah...

TAPI!

belom abis tanda kertas!!!!

kerana?

biler aku syok menanda jer dia datang...
biler dia datang jer aku tengah syok menanda!

Hairan bin Pelik bin Ajaib

kenape ko tak datang mase aku lepak-lepak atas katil,

terkebil-kebil sorang-sorang sambil melihat Baby sleeping??

mesti korang kate ape jadi masalah kan??

memang masalah BESAR! coz

bile dia datang, aku kene layan! mesti layan punyer...

tak boleh tolak..

aku tak rase berdosa kalau tolak..

juz aku memang tak boleh tolak!!

bile dia datang, nak pusing kiri kanan pon aku malas..

that's y kalau MENGANTUK datang, hancur semua mood menanda...


notafoot: Korang tolong la jangan pk yang biru ke kuning ke merah ke eh... hehehe

No comments: