THE BLOGGERS

Saturday, June 12, 2010

Di Rumah Sewa En. Bunga-bunga Cinta

Mula-mule sekali aku nak kate.. ahaks!

Pasal gambar dibawah ni


Gambar ni telah di candid oleh salah seorang kawan kepada En. Bunga-bunga Cinta

dan telah di berikan kepada aku...

haha inilah gambar yang En. Bunga-bunga Cinta mintak dari aku lepas siap dicuci

katanya:

"sayang bagi gambar tu satu.. bunga-bunga cinta nak letak kat bilik kat rumah sewa tu"

aku konpius "nak yang mane satu?"

"mane-mane lah...sayang pilih"

"ok..amik yang nilah.."

"ok...tempat letak takde ker?"

"takde...karang kite belilah kejap"

"okay"

malam tu jugak aku cepat-cepat simpan and masukkan dalam beg dear

notaUNTUKdirisendiri: sila print gambar Baby untuk diletakkan bersama..asyik lupe jerk

3 comments:

Lya Colours said...

alaaa
gambar dia kenapa blur plak
caitt

greenhall said...

puan bija ni memang.. suka lari dari kenyataan!

hope ko makin gemuk. selulit ko dah bpe kilo? erk..


aku ada award utk ko...

[asam]pedas said...

lya: lalala tunggu la saat dan ketikanya akan tiba jua..errkk!

greenhall: giler la lu..selulit tang mane plak aku ade...slim lagi nih..hahaha kenyataan kah?

award? hahaha ko la da first person~