THE BLOGGERS

Tuesday, July 13, 2010

Bila Si Suami Kata "Tidak"

Situasi1
Dalam kereta pada waktu petang
 
Suami: Jom kite pegi makan Pizza nak? Abang belanjer...

Isteri: Nak! tapi abang rase sayang da gemuk tak??

Suami: Tak....mane ade gemuk. Oklah tu

Isteri: Walaupun da mencecah 5* kg?? Rendang ni tau....

Suami: Tidaklah abang kate..

Isteri: Ok. Nak makan kat Pizza mane ni?


Situasi 2
Ketika sedang duduk dan baca surat khabar

Isteri: Bestnyer kalau dapat body cam Wardina ni (sambil menunjukkan gambarnya kepada Si Suami) kan?

Suami: Tak cantiklah! Kurus sangat...

Isteri: Mane ade kurus sangat. Ni dier tuli 4* kg je... ok sangat dah.

Suami: Sayang lagilah ok sangat..

Isteri: Abang rase sayang gemuk tak?

Suami: Langsung tak...abang tengok sayang tetap cam dulu gak..

Isteri: Tapi pas bersalin ni kembang kat sini (sambil menunjukkan *&^%$nya)

Suami: Itu biaselah. Kak *d** lagi besar daripada sayang, tak bising pon.

Isteri: Tapi dier minum JM5 da sekarang....

Suami: Sayang tak gemuk lah!



Situasi 3
Dalam kereta selepas pulang dari berziarah sanak sedara

Isteri: Kalau sayang besar cam kak *d**, abang sayang sayang lagi tak??

Suami: Sayang...

Isteri: Kalau sayang besar camtu, gemok la kan??

Suami: Itu tak gemok, itu berisi jerk...

Isteri: Huh!!! dengan ketinggian sayang 148cm dan berat mencecah 70kg abang kate tak gemok??? Malas layan!

Suami: hahahahaha






Ini masalah kaum wanita

bila di tanya berkenaan berat badan kepada orang tersayang,

mereka akan kate ok dan ok dan ok

apakah mereka ini tidak berapa nampak atau sudah dibu*akan mata mereka??



#*# En. BBC cukuplah marah jika ditanya pasal berat badan....

3 comments:

White Bird said...

org lelaki tak mau kita susah hati tu sis..

tapi sis,pandai2 la pasang body =P.

Berutuang sis,dpt suami yg pandai jaga hati

Lya Colours said...

hah kira ok lah tuh dia x kesah
so pn.asam pedas, leh makan byk2 la !!!
yeeooowwww

PN[asam]pedas said...

whitebird: kite lagi susah hati bile dier kate ok memanjang...

lya: hahaha betul tu..sokong!